Wanita Mingguan menyediakan info kesihatan luar dan dalaman untuk wanita perihatin

Dikuasakan oleh Blogger.

Search This Blog

Mencegah Alahan Mengandung Dengan Bio Emas

Alahan mengandung, mabuk mengandung atau morning sickness adalah fenomena biasa yang dialami oleh bakal ibu samaada yang mengandung untuk kali pertama atau memang mengalaminya setiap kali hamil. Keadaan ini berlaku berkaitan perubahan hormon akibat proses pembentukan janin yang melibatkan berlakunya beberapa perubahan hormon bagi wanita berkenaan.

Lazimnya bentuk alahan mengandung ini pelbagai variasi yang adakalanya agak pelik dan aneh. Ada yang muntah-muntah, rasa loya, pening-pening atau langsung tidak boleh melakukan sebarang kerja kerana badan tidak bermaya. Ada juga yang mengalami situasi yang lucu lagi tak masuk akal umpamanya mengidam hendak makan taik ayam..!!!

Wanita yang lain pula tidak boleh terhidu bau badan suami. Pantang nampak bayang-bayang suami, terus muntah mencanak-canak...!!! Ada yang mengalami situasi alahan ini dalam masa yang sengkat untuk dua tiga minggu pertama hamil malah ada juga yang berlarutan sehingga empat atau lima bulan hamil.

Walau bagaimana pun Jus Delima Bio Emas mampu membantu mengatasi semua masaalah tersebut. Dengan rasa masam manisnya, Jus Delima Bio Emas memang menepati deria rasa wanita mengandung yang gemarkan rasa masam.
Jus Delima Bio Emas mengandungi kadar Vitamin serta zat-zat dan mineral yang tinggi yang amat diperlukan oleh ibu dan juga janin dalam proses pembentukan dan pembesarannya. Folic acid yang ada dalam buah delima amat diperlukan dalam proses pembentukan tulang belakang dan menghindarkan kejadian sumbing pada mulut bayi. Madu dan kurma membekalkan tenaga serta menyempurnakan pencernaan yang mengelakkan berlakunya sembelit.

Jus Delima Bio Emas juga menstabilkan paras gula dalam darah yang boleh mengelakkan gejala kencing manis semasa mengandung. Oleh itu bagi ibu-ibu, samaada yang mengalami masaalah alahan mengandung atau tidak sangat sesuai menghambil Jus Delima Bio Emas bagi mengekal serta mempertingkat tahap kesihatan bagi ibu dan juga bayi di dalam kandungan.

Maklumat lanjut klik di Bio Emas.com
Labels: Featured

Thanks for reading Mencegah Alahan Mengandung Dengan Bio Emas. Please share...!

0 Comment for "Mencegah Alahan Mengandung Dengan Bio Emas"

Catatan Yang Ditampilkan

Sitemap

Back To Top